Aku Dan Kehidupan...





Aku lahir ke dunia ni pada petang Ahad 19 Mac 1978. Aku adalah anak sulung kepada pasangan Amin Suggun Suhud dan Hamidah Rais. Aku lahir di Hospital Bersalin Cina di Pudu, KL. Aku membesar kat kawasan Keramat dan Hulu Kelang. Dikurniakan 3 orang lagi adik iaitu 2 orang lelaki dan seoran perempuan.

Aku mula belajar kat sekolah Tadika Fatimah kat Jalan Ampang. Sekolah Rendah kat SRK(2) Taman Keramat dari darjah 1 sampai darjah 6. Sekolah menengah kat Sek. Men. Taman Keramat dari from 1 sampai form 5. Aku repeat balik SPM tahun 1996 kat Stamford College. Pastu aku sambung diploma kat L&G Twintech selama 2 1/2 tahun dalam jurusan Teknologi Maklumat. Ada sambung ijazah kat Universiti Multimedia tapi kantoi separuh jalan.

Itulah permulaan perjalanan hidup aku....dalam post seterusnya aku akan cerita zaman aku mula bekerja dan zaman aku mula kenal cinta.

Bendera Malaysia Berkibar Megah

Cari Blog Ini