Penang Mari.....

Minguu lepas aku baru balik dari Pulau Mutiara a.k.a. Penang @ Pulau Pinang. Last aku ke sana tahun 2001. Banyak dah berubah. Laut pun dah kena tambak. Sedih aku sebab aku ni pencinta lautan. Aku pergi Penang dari Ipoh lepas majlis orang kawin. aku pergi ngan mak abah aku, adik-adik aku, isteri aku Jia, dan bakal adik ipar aku.

Aku lepak kat Batu Feringgi di Sri Sayang Aparment. View cantek siot...Nampak mentari terbenam belah petang....aku beli beg duit baru...adalah beli CD pirate sket...Pada aku Penang tak banyak tempat menarik dah...makin sesak adalah...cuma kalau ke Penang ni tarikan dia ialah Padang Kota Lama, Gurney Drive, Pasar Chow Rasta, Bukit Bendera jelah selain jambatan ngan feri dia. Aku ada selit beberapa gambar untuk tatapan semua...terimalah kenangan manis aku kat Penang....

Bendera Malaysia Berkibar Megah

Cari Blog Ini