Tukar Unit Kerja...

Hmmm...jumaat lepas aku dapat surat kena tukar kerja ke Sg. Buloh...bukan aku tak suka tapi hati aku agak berat. Sebenarnya sejak dari bulan 12 lagi aku dah kena tukar tapi aku dapat tangguh. Aku dah fikir masak-masak dah...memang rasa berat tapi aku percaya ada hikmah disebalik apa yang berlaku...aku harap ini petanda awal aku nak dapat anak...

Banyak kenangan manis aku kat UTM ni...aku bermula disini dan jodoh aku pun dipertemukan dengan bantuan staf UTM jugak...jiwa aku sebenarnya memang kena ngan UTM...aku kan student IT...tapi dah jodoh aku tak lama ngan UTM...so aku ada masa 4 hari lagi je untuk tinggalkan UTM...aku harap suatu hari nanti aku akan kembali semula ke UTM...

17hb ni akan bermulalah era baru aku di Sg. Buloh...sian kat isteri aku Jia, kena bangun awal...nak buat macamana...kene berkorban...takpe sayang nanti Iwan ambik lesen bawak motor senang sikit sayang nak gi kerja...

Bendera Malaysia Berkibar Megah

Cari Blog Ini