Ramadhan sudah hampir ke penghujungnya...so sempena nak raya ni aku nak ambil kesempatan untuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan aku juga nak mohon seribu kemaafan dari semua kalau ada tersalah kata, terkasar bahasa dan terlanjur perbuatan.


Moga Aidilfitri kali ini membawa makna yang lebih besar buat kita semua. Tahun ni untuk pertama kalinya aku akan beraya di kampung isteriku di Teluk Intan, Perak. Sampai raya keempat baru balik. So aku kena siapkan kereta aku agat tip-top masa raya ni.


Persiapan raya aku sederhana je. Tak semeriah waktu aku kecik dulu. Lagipun ramai dah orang tua dalam keluarga aku dah takde terutama arwah atuk&nenek aku membuat raya macam hilang seri. Tapi aku tetap sambut dengan gembira. Cuma 2 tahun kebelakangan ni hidup aku kembali ceria bila raya dengan kehadiran isteri aku, Jia. Dialah penyeri hidup aku. Lepas ni aku menantikan pulak kehadiran "junior" dalam hidup aku. Moga Aidilfitri kali ini akan membawa tanda kearah itu.

Bendera Malaysia Berkibar Megah

Cari Blog Ini