Tinted Kereta






Semalam aku pasang tinted silver kat kereta kesayangan aku. Bukan apa panas sgt. Ada tinted sejuk sikit. RM230 harga dia tapi berbaloi...nanti aku pasang arm rest a.k.a tempat simpan cd, pasang rain guard, spoiler belakang dan last sekali lampu but kereta aku. Kalau ada rezeki lebih baru tukar sport rim...hehe...nanti la kena buat one by one dulu...

Kesian keta ku tu terbiar tak terjaga. Ni nak raya ni aku akan jaga dia balik. Kasi kilat...mau buang calar-calar...nak antar cuci dan vakum sekali...nak pasang air freshner baru kasi wangi....dan kasi kemas sket...maybe tambah aksessori kot..sayang wooo sama ini kereta. Manyak mahal woo mau beli...

Gambar kat atas tu kereta aku, yang belah bawah tu apa yang akan terjadi kepada kereta aku....tu kereta kawan aku...

Bendera Malaysia Berkibar Megah

Cari Blog Ini