3 Hari Yang Berlalu...

Handphone baru aku....Nokia 5310 Xpressmusic

Yeah...cerita 3 hari...ari Sabtu aku dapat handphone baru....macam yang korang tengok kat gambo tu...tapi kaler merah....yelah phone lama aku kejap gila kejap ok...cam nyesal pulak aku beli phone lama tu...AP set pulak....nak repair pun sama harga cam beli je....hmm...Ahad...aku takde apa-apa yang menarik kecuali aku gi umah orang kawin je.

Semalam...Isnin...hari yang paling serabut...dengan masa yang cepat je berlalu...lepas tu petang tu pulak ada game futsal...lepas futsal pulak....nak bawak isteri aku gi klinik...hal pompuan la....mana lagi dapat call dari mak yang orang jual rumah tu dah tanya aku nak beli ke tak....aku memang nak beli...cuma aku pening sebab tak faham segala urutan urusan dia...apa step pertama sampai last step...rasa cam nak pecah kepala sebab tak nampak jalan lagi...

Tapi dalam keserabutan tu ada jugak sikit keceriaan. Pertama aku menang main futsal dan kedua isteri aku sah sihat dan takde masalah lain. So ini sedikit sebanyak dapat jugak la ubat kan keserabutan otak aku ni....Hari ini aku tak pasti apa yang akan terjadi so tunggu jelah cerita seterusnya.

Bendera Malaysia Berkibar Megah

Cari Blog Ini