Demam....

Lama dah rasanya aku tak tulis...aku agak bz dengan kehidupan. Nak settlekan beberapa perkara. Sekarang ni pun dalam plan nak beli umah. Aku pulak dah 2 hari ni demam. Awal tu batuk2 je...ni semua angkara kipas la..aku ni gemok je lebih tapi mana tahan ngan sejuk...tapi aku kena cepat pulih sebab aku ada beberapa plan lain untuk weekend ni dan kalau aku dah cergas weekend ni sebab hari Isnin ni aku akan main futsal lawan antara kawasan opis aku...harap2 menang. Tapi tulah training pun takdak camna tu?

By the way rasanya masih tak terlewat nak wish adek aku Marini Selamat Hari Lahir yang ke 19. Moga panjang umur dan murah rezeki dan bahagia selalu. Abg nak Nini berjaya dalam hidup...belajar baik2...ingat Allah selalu...buktikan pada orang yang kutuk Nini tu yang Nini boleh berjaya...hadiah???hmmmm tunggu......

Bendera Malaysia Berkibar Megah

Cari Blog Ini